TEL. 0768620502
0

Modalitati livrare

Produsele comercializate de Finday se livreaza exclusiv prin curierat rapid. 
Livrareile sunt efectuate de luni pana vineri  prin intermediul firmei de curierat GLS Courier in intervalul orar 08:00 - 17:00. 

Majoritatea produselor comercializate  sunt livrate in 24-48 de ore lucratoare (luni-vineri) de la plasarea comenzii insa exista si exceptii. Pentru a putea fi pe deplin transparenti cu privire la termenul de livrare al fiecarui produs, am mentionat pentru fiecare articol termenul exact de livrare.
   
Mentionam faptul ca ca exista perioade cand termenele de livrare sunt decalate fara voia noastra din pricina volumului mare de expeditii cu care firmele de curierat se confrunta. (Exemplu perioada Black Friday , Craciun, Sarbatori Pascale, etc.) 

Costul de livrare pentru majoritatea produselor este 34.99 Lei insa poate varia in functie de produs sau poate fi gratuit. 
Pentru o transparenta totala  taxa de livrare este mentionata in dreptul fiecarui produs. 
Taxa de livrare nu se modifica indiferent de cantitate. Se percepe o singura taxa cu o valoare fixa, mentionata in dreptul produsului indiferent de cantitatea de produse achizitionate. 

Toate comenzile  sunt confirmate telefonic  de catre un operator Finday inainte de a fi expediate.

Comenzile plasate de luni pana vineri pana in ora 12:00 sunt confirmate in aceiasi zi. 
Cele plasate dupa ora 12:00 vor fi confirmate in urmatoarea zi lucratoare.
In momentul confirmarii ne asiguram ca am inregistrat corect adresa dumneavoastra de livrare si va transmitem din nou cu exactitate termenul de livrare al comenzii.

Comenzile plasate pe parcursul weekend-ului incepand de vineri dupa ora 12:00 sunt confirmate telefonic luni ( sau in prima zi lucratoare, in cazul sarbatorilor legale) urmand ca mai apoi sa fie expediate.

Dupa confirmare veti primi pe adresa de email detalii complete legate de livrare, numele firmei care va efectua transportul si numarul de awb.

Toate coletele expediate catre clienti sunt asigurate impotriva eventualelor deteriorari ce pot aparea pe parcursul transportului. In momentul receptionarii coletelor aveti dreptul si obligatia de a verifica integritatea coletului si de a solicita curierului intocmirea unui proces verbal cu deteriorarile constatate, in cazul in care acestea exista.

In situatia in care dupa receptionarea  comenzii constatati defecte / deteriorari ale produsului/produselor comandate, va fi necesar sa ne transmiteti o reclamatie in acest sens pe adresa de e-mial office@finday.ro .
Va rugam ca in situatia in care constatati o deteriorare sa ne semnalati problema in 3-4 zile lucratoare de la receptionare, considerand acest termen, unul rezonabil.
In reclamatie va fi necesar sa mentionati ID-ul comenzii sau numele pe care a fost plasata comanda pentru a o putea idenfitica. 
CONVERSATIILE CU PRIVIRE LA RECLAMTII SE VOR PURTA DOAR PE E-MAIL , IN SCRIS, PENTRU CA AMBELE PARTI SA POATA FOLOSI INSCRISURILE CA MIJLOC PROBATOR. 
Pentru a analiza  reclamatia va fi necesar sa ne puneti la dispozitie fotografii cu deteriorarile constatate si cu ambalajele produselor ( cutie in care ati receptionat comanda, elemente de protectie, saci din plastic, pungi sau orice alt tip de materil protector). Dat fiind faptul ca fiecare reclamatie are particularitatile ei, in situatia in care intampianti neplaceri cu privire la obiecte deteriorate, va rugam sa NU ARUNCATI ambalajele pana cand reclmatia dumneavoastra nu este solutionata. Este posibil ca pentru a deduce ce s-a intamplat sa fie necesare diverse fotografii ale modului in care ati primit produsele, coletul , printre care si felul in care arata ambalajul acestora la receptionare si dupa deschidere.
In situaita unei reclamatii pentru care nu ne veti putea oferi fotografii ale ambalajelor nu vom  putea proba faptul ca respectivele produse au fost achizitionate de la magazinul nostru chiar daca detineti factura dat fiind faptul ca multe dintre articolele comercializate de catre noi pot fi regasite si in oferta altor magazine.